Rama Nightshift jest w całości wykonana ze stali chromowo-molibdenowej 4130, przeszła wyjątkowo wytrzymałą obróbkę cieplną 41-Thermal i ma sprawdzoną dożywotnią gwarancję na zginanie, pękanie i łamanie.
W Nightshift znajdziesz mnóstwo cech konstrukcyjnych porównywalnych z modelem Soundwave z najwyższej półki, ale rama ta jest zbudowana z tradycyjnych okrągłych rur z unikalnym wewnętrznym wzmocnieniem dla zwiększenia wytrzymałości.
Cechy
- 41 Thermal Processed (dożywotnia gwarancja):
Sunday jest jedyną firmą, która wykorzystuje sprawdzoną i zaufaną obróbkę cieplną 41 Thermal firmy Odyssey. Ta formuła była udoskonalana i ulepszana od końca lat 90. Sprawdzony proces 41 Thermal sprawia, że produkty są lekkie I wytrzymałe. Jest on również objęty legendarną dożywotnią gwarancją na zginanie, pękanie i łamanie. - Rama 100% chromowo-molibdenowa 4130
- Podwójnie cieniowane rury górne i dolne ze sprawdzonym wewnętrznym wzmocnieniem.
- Obróbka po spawaniu:
Środkowy suport i główka ramy są obrabiane do absolutnego minimum bez poświęcania wytrzymałości lub trwałości. Obróbka odbywa się po spawaniu w celu precyzyjnego dopasowania łożyska. - Hollow Dropouts z napinaczami łańcucha:
Hollow 8mm wide dropouts są tak lekkie jak solidne 5mm dropouts, ale ponad dwa razy mocniejsze. Jest mały wewnętrzny napinacz łańcucha, który utrzymuje koło na miejscu, a także upraszcza zdejmowanie koła. - Demontowalne elementy hamulcowe:
Udoskonalone, demontowalne mocowania hamulców i udoskonalone kanały kablowe zapewniają korzyści niezależnie od tego, czy hamulce są zamontowane, czy nie. - Powłoka antykorozyjna:
Wszystkie ramy Sunday są zabezpieczone przed rdzą powłoką „Black Magic” przed ostatecznym wykończeniem. Jest lekka i stanowi najlepszą oferowaną obecnie obróbkę antykorozyjną.
Geometria
Długości rury górnej: 20,5″, 20,75″, 21″ i 21,25″
Kąt główki ramy: 75,25°
Kąt rury podsiodłowej: 71°
Długość tylnego trójkąta: 13″-13,25”
Wysokość suportu: 11,625”
Przekrok: 9” Prześwit pod
oponę: 2,4”
Główka ramy: 5”
Waga: 5 funtów
Opinie
There are no reviews yet