td {
padding: 20px 40px;
text-align: center;
}

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. W pierwszej kolejności zgłoś zwrot logując się do swojego konta, następnie skorzystaj z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej tu: Nadaj przesyłkę zwrotną.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o zapoznanie się z informacjami dostępnymi poniżej.

 


Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 30 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres biuro@2wheels.pl lub tradycyjną na adres:

2wheels – sklep rowerowy
ul. Zamiejska 24
40-772 Katowice

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
W systemie zwrotów udostępniamy możliwość bezpłatnego oraz płatnego odesłania zwracanych produktów.

 

Jeżeli zakupiony produkt okazał sie niewłaściwy i chcesz go wymienić na inny skorzystaj z opcji darmowego zwrotu.
Jeżeli zwracasz towar bez podania przyczyny i mamy zwrócić środki za zakup skorzystaj z opcji płatnej, lub bezpłatnej – wówczas zwrócimy środki za zakup pomniejszone o kwotę 14zł.

 

Zwracane towary możesz również odesłać samodzielnie (nie korzystając z systemu zwrotów), na własny koszt i ryzyko.
Wówczas wypełnij formularz dostępny poniżej.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
2wheels – sklep rowerowy
ul. Zamiejska 24
40-772 Katowice